HTML

Jóljárt Benő a kerékpáros utazó

Fajt Benő újhartyáni lakos, több éve már, hogy a kerékpárja nyergére pattan és bejárja az öreg kontinenst! Az idén egy szokatlanul nehéz, hegyekkel teletűzdelt túrára vállalkozott! Észak Franciaországból indul az Alpok hegygerincein át Svájc, Ausztria, Olaszország érintésével érkezik majd haza!!

Friss topikok

  • Simon László 1980: Gratulálok Jenő! Te hamarabb értél haza mint én! Én voltam az egyik kamionos akivel találkoztál K... (2013.08.11. 23:57) Tizenötödik nap
  • IstvanDobó: Sziasztok! Igen, velem találkozott a Salzburga bevezető úton. (2013.07.30. 21:30) Tizenhatodik nap
  • kodi.: Gyerünk Benő!! Kitartás! (2013.07.28. 04:31) Tizennegyedik nap
  • Csabi77: Ma sikerült összefutnom Fajt Benő újhartyáni vasemberrel. Imst mellett Tirolban készültem levadász... (2013.07.27. 21:13) Hatodik nap

Címkék

Hatodik nap

2013.07.19. 20:55 JB.

ÜDV Mindenkinek! 

Dunkerque-Párizs, pontosabban a Notre Dame 802 km. Párizs nevezetességei  szépek maga a város borzasztóan koszos. Párizst elhagyva a D606-os úton tart dél felé. Montereau városa után lesz a pihi. Az  idő ma is klassz volt,a bringa rendben. A mai táv 155 km.

hatodik nap.png

Hajrá Benő!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://joljartbeno.blog.hu/api/trackback/id/tr1005415516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jeszimari 2013.07.21. 23:13:35

Hurrá végre sikerült! Nagyon szurkolunk neked, hogy az energiád kitartson célod eléréséig!!!!

Csabi77 2013.07.27. 21:13:46

Ma sikerült összefutnom Fajt Benő újhartyáni vasemberrel. Imst mellett Tirolban készültem levadászni pár tucat hegyi kanyart a motorommal amikor egy kerékpáron lengedező magyar lobogóra lettem figyelmes. Az úriember határozott tempóban tekert, mintha csak a szomszéd kisboltba sietne. Volt vagy 35 fok és az aszfalt is sütött rendesen, de ez nem tudta elvenni a kedvét. Mellé gurultam és ráköszöntem, majd megálltunk egy pár perces pihenőre. Kimerültségnek, fáradtságnak nyomát sem láttam. Ellenben megismerkedtem egy jó kedélyű, vidám emberrel aki szívesen mesélt egy kicsit az útjairól.
Aztán elköszöntünk egymástól, mert neki még hátra volt egy "laza" 70 km-es etap Innsbruckig.
Találkozásunk után még sokat gondolkodtam az elszántságáról és kitartásáról. Minden tiszteletem a tiéd Benő.

Csaba a motoros
süti beállítások módosítása